nolinameiz

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2011

Håller ni med

Av Nolina Meiz - 7 augusti 2011 08:15

Nu blir jag bara trött...-.-

Om man är medlem på msp så blir man fan beroende av att köpa  VIP bara för att det är så dyrt...
Och dem som inte har VIP kan inte ens köpa vip kläder? Hur töntigt är inte det?

Sen alla kedjemejl...T.e.x :
"de börjar bli över fullt på msp, så om man inte har skrivit detta till 20 personer så blir man ut sparkad från msp....... Tyvärr är det sant, du har tre dagar kvar"

Borde inte msp se att man är social på sidan bara man loggar in????
I'M JUST SAYI'N

Sen alla *** hackare...
först och främst SKAFFA ETT LIV!
Och för det andra så själ du  en annans människas pengar och tid .
Beror på om man har laggt ut pengar på msp (VIP)
Och tiden....man kan ha suttit i flera dagar/månader och kommit upp i level.
Sen ska en människa man inte känner komma och ta den tiden och ta den till sig själv!?
Det är bara EGOISTISKT!
Jag bryr mig inte om nån har förtjänat det...Det kan va föräldrar elr man själv som betalat?or something


Och till sist!
"Ge en gåva från ö-listan då är du en riktig vän"
Ge en aoutograf och du är värd guld"
Vad fan är det för nåt?
OM MAN ÄR EN RIKTIG VÄN PRATAR MAN OCH HAR DET BRA TILLSAMMANS!!!!!
Man kan inte köpa vänskap! LÄR ER DET! Jag håller med hon på bilden det är så jag tycker själv

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nolina Meiz - 7 augusti 2011 07:23


Hej Jag har typ nyss blivit CELEB . Och jag får krupp när alla fråga efter autos och presenter. Det är grymt jobbigt så snälla sluta med det. Föresten har jag slutat göra New York serien. Orka inte göra med det var faktist 20 delar. Inte lite job...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards